Jak wygląda proces zamówienia, realizacji oraz finalizacji usługi.
WYMIARY
Najważniejsze wymiary. Mogą one być w rożnej postaci. Najbardziej powszechną jest skan z projektu budowlanego.
Jeśli jest to starszy budynek pomiarów można dokonać samemu i rozrysować na kartce papieru. Następnie zeskanować lub zrobić zdjęcie telefonem i wysłać na biuro@aranzacje3d.com.pl
Ewentualnie możemy dojechać na miejsce i dokonać inwentaryzacji. Koszt inwentaryzacji jest uzależniony od odległości od naszego biura. Dojeżdżamy na miejsce w promieniu 250 km od Radomska.
Aby ustalić cenę za inwentaryzację prosimy o kontakt pod nr tel: 509 995 919 lub emai: biuro@aranzacje3d.com.pl
Poniżej przykład rzutu z dokumentacji technicznej.
PREFERENCJE
Kolejnym elementem są Państwa preferencje co do wyglądu wnętrza. Jaki styl (noworoczny,skandynawski, industrialnym, retro, glamour itp)
Preferencje mogą być w postaci zdjęć z internetu , opisowej.
Jeśli nie mają wybranego stylu lub wyznaczonych preferencji to zaproponujemy coś od siebie.
WYNAGRODZENIE
Opłata za projekt wg umowy jest rozbita na 3 etapy.
1 Zaliczka 50 procent (tak spory procent jest uzależniony od tego że największy nakład pracy przypada w pierwszym etapie wykonania wizualizacji- wyrysowanie pomieszczeń, wstawienie mebli, rozrysowanie zabudowy KG itp)
2 Druga rata to 25 procent (na poczet poprawek)
3. Ostania opłata 25 procent po wysłaniu przez nas dokumentacji do zaakceptowanej wersji.
PIERWSZA PROPOZYCJA
Po 10 dniach roboczych od wpłaty zaliczki otrzymujesz od nas wstepny projekt wg preferencji oraz wysłanych wymiarów.
Przykładowa aranżacja wstępna.
DRUGA PROPOZYCJA
Po zapoznaniu się z wstępnym projektem. Wysyłają Państwo listę uwag do wstępnej koncepcji oraz opłatę 25 procent na poczet poprawek.
Wg przesłanych uwag poprawiamy projekt lub sporządzamy nową koncepcję.
Poprawki są sporządzane są w granica 7-8 dni roboczych.
Z doświadczenia wiemy że powstaje około 3-4 wersji.
Przykładowa aranżacja po poprawkach.
DOKUMENTACJA
Dokumentacja jest w formie rzutów 2 d z naniesionymi wymiarami oraz spisem użytych materiałów jak i ich ilości.
Linki do stron producentów jak i sklepów.
Mebli, zabudowy KG, położenia przyłączy elenktycznych i wod-kanalizacyjnych.
Po wysłaniu tych informacji opłacają Państwo ostatnią ratę 25 procent.
Przykładowa dokumentacja do projektu.
Spis materiałów oraz ilości.
Na tym kończymy naszą współpracę. Oczywiście w razie pytań pozostajemy po końcowym etapie do dalszej dyspozycji.
Po zakończeniu wystawiamy FV-ZW na cała kwotę zamówienia.
Terminy poszczególnych etapów są też do negocjacji.
OPCJE ZABEZPIECZENIA TRANSAKCJI
W razie zmartwień czy trafili Państwo na uczciwą firmę proponujemy 2 rozwiązania.
UMOWA
Podpisujemy umowę. Poniżej wzór umowy do pobrania.
Oczywisćie zapisy można negocjować.
Umowa po zapoznaniu się z materiałami jest uzupełniana i podpisywana przez nas i wysyłana na Twój e-mail.
Umowę uzupełnioną przez nas podpisujemy i skanujemy nastąpienie odsyłamy e-mailem: biuro@aranzacje3d.com.pl
Zakup na allegro
Po określeniu kosztorysu wystawiamy aukcję na allegro na naszym oficjalnym koncie.
W tym przypadku należy opłacić całość od razu.
Allegro pobiera prowizję ale również zabezpiecza zakup poprzez zwrot wpłaty w razie problemów z wykonaniem.